Amandasjulblogg 2010/1 deccember, onsdag

Hej bloggläsare!
Nu är jag tillbaka för att dela julen 2010 med er, tyvärr lite senare än vanligt men hoppas ni kommer trivas lika bra som på förra bloggen, ni kanske till och med trivs bättre den här gången?

Idag är det första december och jag håller äntligen på att friskna till, jag har nämligen varit sjuk i tre dagar nu. Imorgon ska jag till skolan, iaf vad jag har tänkt. Jag har jätte mycket läxor att göra eftersom jag inte orkat plugga så mycket...
  • En svenska uppsatts + redovisning, vi ska göra ett sommarprat.
  • En engelska uppsats,  vi ska skriva en travel diary...
  • Biologiprov på fredag om gener, förstog inte s mycket av det men...
Aa det är en del så ska väl ta och plugga snart, men först ska jag och mamma försöka fixa lite 1 adventmys, vi blev lite sena iår...Bilder kommer senare på julpyntet!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0